ELEKTRONICZNA MATA DO GRY W KLASY FIT&FUN

ZALECANY WIEK 2-5 Y
Zabawki Sportowe

ELEKTRONICZNA MATA DO GRY W KLASY FIT&FUN

ZALECANY WIEK 2-5 Y
  • MATA MUZYCZNA: Jump & Fit Playmat to muzyczny dywanik Chicco, który na nowo interpretuje klasyczną grę w klasy w wersji elektronicznej i interaktywnej, aby bawić się w domu.
  • PANEL ELEKTRONICZNY: Panel z kolorowymi światłami, dźwiękami i melodiami współpracuje z czujnikami kontaktu na macie do zabawy dla dzieci.
  • 2 TRYBY ZABAWY: Gdy dzieci skaczą lub dotykają maty do zabawy rękami, aktywują zabawną reakcję na panelu, z różnymi trybami gier i poziomami trudności.
  • GRA W KALAMBURY: Kiedy dziecko rzuca monetą i trafia w odpowiedni kwadrat, panel emituje zabawne światła i dźwięki.
  • GRA KOLORÓW: Elektroniczny panel mówi dzieciom, na jakie konkretne kolory mają skakać i rozpoznaje, czy dotarły do odpowiedniego pola, emitując światła i dźwięki zachęty.
  • Pakiet zawiera monetę oraz specjalne kości "Fitness": po ich rzuceniu dziecko może wykonać jedno z 9 ćwiczeń wskazanych do rozwijania umiejętności motorycznych i precyzji, nigdy się nie nudząc.

Kod produktu: 00009150000000 Brak koloru

Wymiary: 150.0 x 40.0 x 1.0cm

Wymiary opakowania: 300.0 x 95.0 x 455.0 mm

Waga opakowania: 932.0 g

  • Przed użyciem zapraszamy do uważnego zapoznania się z etykietami i ostrzeżeniami umieszczonymi na opakowaniu produktu

CECHY PRODUKTU

Tryb 1 - Zabawa w klasy

Tryb 1 - Zabawa w klasy

Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!


Tryb 2 - Fitness

Tryb 2 - Fitness

Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!



Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.


null*