Sugerowany wiek 2-6 Y
Sugerowany wiek 2-6 Y
Odkryj świat i zwierzęta, lecąc w podróż z Kapitanem Cody!
* Sugerowana cena detaliczna. Może różnić się od ceny sprzedaży obowiązującej w danym sklepie.
Kup teraz, szacowana dostawa planowana jest Czwartek 5 maja
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej
Odkryj świat i zwierzęta, lecąc w podróż z Kapitanem Cody!
Kup teraz, szacowana dostawa planowana jest Czwartek 5 maja
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej
Leć z Kapitanem Cody i odkrywaj świat podczas programowania. Jest to pierwsza zabawka do kodowania przeznaczona dla dzieci w wieku od 2 lat, która rośnie razem z nimi do 6. roku życia. Mata Poznaj Świat - Baw się i Koduj to nowy sposób na rozwijanie logicznego i przestrzennego myślenia, a także zapoznanie dzieci z programowaniem komputerowym, umiejętnością przydatną w przyszłości. Samolot rozpoznaje, gdzie wylądował, dzięki czemu jest w stanie przekazać natychmiastową informację zwrotną lub wskazówki, jak ukończyć każdą misję.
Podróżuj swobodnie po świecie, a kiedy zobaczysz ładne miejsce, wyląduj na nim i poznaj zwierzęta oraz ludzi zamieszkujących ten kontynent.
Tryb swobodnego poznawania pomaga dzieciom zapoznać się z obszarami na macie, sposobem skanowania zwierząt i kontynentów, ich kolorami, typowym dźwiękiem każdego zwierzęcia i tradycyjnym gatunkiem muzycznym każdego kraju.
A jeśli odwiedzisz WSZYSTKIE zwierzęta i kontynenty, odblokujesz zabawne Osiągnięcia!
Gdy zwiedzisz cały świat i poznasz każde zwierzę, możesz zacząć grać kartami misji.
Potasuj talię z 31 kartami misji i wybierz jedną. Karty mają 4 poziomy trudności wskazane przez liczbę gwiazdek na rewersie każdej karty misji.
Odwróć kartę i przesuń nad nią samolotem... w magiczny sposób samolot rozpoznaje kartę i rozpoczyna nową misję!
Posłuchaj odgłosów zwierząt lub muzyki typowej dla kontynentu i ruszaj do celu.
Zabawka daje wskazówkę, jeśli odpowiedź nie jest prawidłowa i pomaga dziecku dotrzeć do właściwego celu poprzez przewodnik krok po kroku.
W tym trybie dziecko poprawi swoją pamięć i umiejętności logicznego myślenia oraz słuchania, dopasowując ilustracje zwierząt do wydawanych przez nich odgłosów.
Weź lupę, postępuj zgodnie ze wskazówkami i zgadnij, gdzie mieszkają zwierzęta.
Cody zadaje dzieciom kilka pytań i prosi o odnalezienie konkretnego zwierzęcia, miejsca, w którym żyje, a także pewnych wspólnych cech zwierząt.
Kilka przykładów: znajdź 3 zwierzęta z ogonem, znajdź niebieski kontynent, znajdź 3 zwierzęta z dużymi uszami.
W tego typu misji dziecko rozwinie umiejętność rozpoznawania kolorów i logicznego dopasowywania zwierząt do miejsc, w których żyją.
Naucz się sekwencji i działań przyczynowo-skutkowych, odwiedzając zwierzęta i kontynenty we właściwej kolejności.
Spójrz na kartę i posłuchaj, o co prosi Cody, a następnie wyląduj w 3 miejscach przedstawionych na karcie we właściwej kolejności.
Dziecko może nauczyć się przestrzegania zasad i instrukcji zabawki, aby odwiedzać zwierzęta i miejsca w żądanej kolejności.
Teraz nadszedł czas na czyste kodowanie! Zwierzę się chowa: zaprogramuj ścieżkę dzięki kafelkom kierunkowym i na jej końcu znajdź ukryte zwierzątko.
Zaginione zwierzę widziano po raz ostatni podczas wizyty u innego zwierzęcia: zacznij tam, następnie podążaj za strzałkami i zaprogramuj swoją ścieżkę za pomocą kafelków kierunkowych - spotkasz go na jej końcu.
Programowanie ścieżki i rozwijanie kilku umiejętności z zakresu kodowania i logiki w zabawny sposób, takich jak umiejętność liczenia (liczenie obszarów oddzielających 2 zwierzątka), strony lewo i prawo (przesuń samolot i naucz się stron lewo/prawo), a także myślenie przestrzenne podczas poruszania się po mapie świata na macie.
Mata poznaj świat - baw się i koduj zawiera kompletny zestaw zabawek i materiałów, dzięki którym wraz z kapitanem Cody doświadczysz wielu przygód! Spotkaj zwierzęta z całego świata znajdujące się na macie, podejmij zabawne wyzwanie z kartami misji, wejdź w interakcję z samolotem Cody i znajdź właściwą drogę dzięki płytkom kodowania.
Poznaj Cody, elektroniczny, mówiący i interaktywny samolot. Uwielbia podróżować po świecie, poznawać zwierzęta i odkrywać nowe miejsca zamieszkane przez ludzi. Lubi udzielać rad, przekazywać informacje i fakty, aby pomóc dzieciom w odkrywaniu zwierząt i kontynentów.
Cała mapa świata do Twojej dyspozycji! Maxi mata do zabawy ma długość 1,10 metra i szerokość 80 centymetrów.
Mata do zabawy jest wykonana z miękkiego materiału, idealnego do zabawy na podłodze z kapitanem Cody.
Wybierz kartę i rozegraj jedną z 60 misji. Istnieją 4 rodzaje misji, a każdy z nich stymuluje i rozwija określone zdolności.
Cody może rozpoznać każdą kartę za pomocą czujnika koloru i przekazać informację zwrotną, mówiąc, czy odpowiedź jest prawidłowa, czy nie.
Użyj tych kierunkowych kafelków, aby zaprogramować swoją ścieżkę przed ruszeniem samolotem i sprawdź, czy Twoja odpowiedź jest poprawna, czy nie.
Możesz zaprogramować swoją ścieżkę bezpośrednio na macie, pole po polu lub z boku w jednej linii.
Metoda Montessori opiera się na kilku zasadach uznawanych za fundamentalne dla prawidłowego rozwoju dziecka.
Metoda ta ma na celu umożliwienie dziecku bycie samodzielnym, poprzez stymulację wielozmysłową i działania autokorektywne.
Zabawki edukacyjne Chicco inspirowane metodą Montessori uczą:
Kodowanie to programowanie komputerowe, oznaczające postępowanie w celu rozwiązania problemu z rozbiciem na minimalne czynniki, zapewniając serię instrukcji.
Przedszkola i szkoły podstawowe na całym świecie zastępują teraz tradycyjne lekcje informatyki na komputerach programowaniem poza komputerem i robotyką, które usprawniają naukę przez działanie.
Mata Poznaj Świat - Baw się i Koduj uczy komputerowego myślenia i rozwiązywania problemów. Dzięki tej zabawce dzieci poznają, jak stawiać czoła wyzwaniom i rozwiązywać je w najlepszy i kreatywny sposób, rozumiejąc problem.
Podczas kodowania dziecko może w zabawny i kreatywny sposób nauczyć się nie tylko podstaw programowania, ale także rozwiązywania problemów oraz krytycznego i logicznego myślenia.
Podróżując po świecie, za każdym razem, gdy Cody się gdzieś zatrzymuje, opowiada ciekawy i naukowy fakt o zwierzętach i kontynentach.
Podczas zabawy możesz odbyć 70 lekcji, poznać wszystkie zwierzęta i odwiedzić każdy kontynent.
Czy wiesz, że lwy zaczynają ryczeć, gdy mają dwa lata? Albo że niektóre żółwie żyją ponad 100 lat?
Przeczytaj uważnie porady zawarte na poniższej stronie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości lub rozwiązać problemy związane z tą zabawką.
Dowiedz się więcej o zabawkach edukacyjnych, które wprowadzają dzieci w wieku przedszkolnym do nauki czytania, pisania, kodowania i matematyki!
+ Więcej
PRODUKTY CHICCO
ZADZWOŃ DO NAS